Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός»
Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός», οι οποίοι είχαν κλείσει για λόγους ασφαλείας λόγω της πορείας για τα 51 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Κλειστός παραμένει ο σταθμός «Μέγαρο Μουσικής», όπου οι συρμοί διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Σχετικά Άρθρα
Καλλιθέα: Πυρκαγιά σε διώροφο κτίριο – Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο
28/06/2026 - 20:30
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης