Στο νοσοκομείο μαθητές Λυκείου μετά την κατανάλωση αλκοόλ σε κέντρο διασκέδασης στη λεωφόρο Βουλιαγμένης
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα 8 ανήλικοι μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο στην Αθήνα.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, λίγο μετά τις 2.00 τα ξημερώματα 8 μαθητές λυκείου που συμμετείχαν σε εκδήλωση, που διοργάνωσαν λύκεια της Αττικής, σε κέντρο διασκέδασης που βρίσκεται στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, ένιωσαν ξαφνική αδιαθεσία. Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τους ανήλικους και τους μετέφερε σε νοσοκομεία.
Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, συνελήφθη ο 20χρονος υπεύθυνος του κέντρου διασκέδασης με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο.
Σχετικά Άρθρα
Λέσβος: Κατέληξε 36χρονη μητέρα μετά τον τοκετό
24/06/2026 - 08:05
Συνελήφθη 43χρονη για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση στην Κερατέα
24/06/2026 - 07:30
Δείτε επίσης