Βόλος: Ο Μπέος πέταξε ανθοδέσμη σε μαθητές ΕΠΑΛ στον αγιασμό (ΒΙΝΤΕΟ)
Ανοίξαν τα σχολεία σήμερα σε όλη την Ελλάδα και ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος παρέστη στον αγιασμό και το πρώτο κουδούνι στο ΕΠΑΛ Αγριάς.
Μάλιστα για το… καλό τους πέταξε και μια ανθοδέσμη, θυμίζοντας γάμο, με τους μαθητές να ξεσπούν σε γέλια.
Οι μαθητές υποδέχθηκαν με χαμόγελα αυτήν την κίνηση του Δημάρχου Βόλου, ενώ ο μαθητής που την έπιασε στον τέλος πανηγύρισε.
Δείτε το βίντεο:
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης