Διακοπές με το κιάλι

Τη δραματική οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα
νοικοκυριά λόγω του σφοδρού κύματος ακρίβειας στα βασικά
καταναλωτικά αγαθά και της ταυτόχρονης επιλογής της κυβέρνησης να
παραμένει θεατής στα σοβαρά προβλήματα, αποτυπώνει η κυλιόμενη
έρευνα καταναλωτών που διενεργεί το Ινστιτούτο Έρευνας
Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Ειδικότερα, σύμφωνα
με την έρευνα μόνο ένας στους δύο θα κάνει διακοπές το καλοκαίρι,
λόγω του αυξημένου κόστους σε εισιτήρια και διαμονή. Αξίζει δε να
σημειωθεί ότι το 27% δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από
τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.
Επιπλέον, η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο
για την επιλογή τροφίμων με τάση αποκλιμάκωσης από το δεύτερο
κριτήριο που είναι η ποιότητα. Παράλληλα, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ οι
πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις συνήθειες των
καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων και αύξηση των εσόδων
τους.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή