Τετ-α-τετ με Κασσελάκη
Ουρές σχηματίστηκαν χθες έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, στην οδό
Κουμουνδούρου, από πολίτες που έχουν κλείσει ραντεβού για
συναντηθούν με τον πρόεδρο του κόμματος, Στέφανο Κασσελάκη.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κασσελάκης απηύθυνε πρόσκληση μέσω social
media στους πολίτες, προκειμένου να τους δει από κοντά και να
συζητήσει μαζί τους τα προβλήματά τους και ό,τι άλλο τους απασχολεί.
Προηγούμενο άρθρο
Το παραδέχθηκε
Επόμενο άρθρο
Καύσωνας διαρκείας »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης