Παίρνουν και απουσίες
Μέχρι τη Δευτέρα που επιστρέφει ο πρωθυπουργός από την
Αμερική, τα υπουργεία έχουν κατεβάσει ρολά. Οι περισσότεροι
υπουργοί βρίσκονται στις παραλίες εκμεταλλευόμενοι την απουσία
του Κυριάκου Μητσοτάκη. Πάντως το Μαξίμου επιχειρεί να τους
μαζέψει και όπως πληροφορούμαι έχει μπει σε εφαρμογή το
απουσιολόγιο.
Προηγούμενο άρθρο
Δικαιώνεται το σύνθημα
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης