«Πώς θα σταθεί, με θαύμα;»
Ο βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ευάγγελος Αποστολάκης
αναφερόμενος στην «Αυγή» και το κλείσιμο του καθημερινού φύλλου
της εφημερίδας ο στενός συνεργάτης του Στέφανου Κασσελάκη
επισήμανε πως δεν έβγαινε από τη στιγμή που πουλιόταν 1 ευρώ και
στοίχιζε 7, και διερωτήθηκε γιατί κανείς από αυτούς που γκρινιάζουν
δεν πήγε να την πάρει. «Πώς θα σταθεί, με θαύμα; Αφού δεν βγαίνει τι
θα κάνουμε;», είπε χαρακτηριστικά.
Προηγούμενο άρθρο
Εκρηξη από Μελόνι
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης