Αναβρασμός στη ΝΔ
Καζάνι που βράζει είναι η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ. Οι
βουλευτές έχουν απασφαλίσει και απειλούν με λευκή απεργία αν ο
πρωθυπουργός δεν προχωρήσει σε τολμηρές κινήσεις. Οι βουλευτές
καρφώνουν συγκεκριμένους υπουργούς για καθεστωτική αλαζονεία.
Έχουν καβαλήσει το καλάμι, έλεγαν χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα να
μην έχουμε επικοινωνία ούτε με τους υπουργούς ούτε με το Μαξίμου.
Προηγούμενο άρθρο
Δεν ξέρει πώς συνέβη…
Επόμενο άρθρο
«Φέρτε τον πίσω»! »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης