Γιατί δεν μιλάει;
Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την αφωνία του Άδωνι στο αντάρτικο Σαμαρά. Οφείλει ως υπουργός της κυβέρνησης να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο για τους μετανάστες. Δεν μπορεί ο υπουργός Εργασίας να είναι λαλίστατος για όλα τα ζητήματα και να κάνει το παγώνι όταν πρόκειται για τον Αντώνη.
Προηγούμενο άρθρο
Τον επιβραβεύει η Μόσχα
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης