Λατρεία με την ταχύτητα έχουν οι Έλληνες οδηγοί, ακόμα και αν το αυτοκίνητό τους δεν έχει την ανάλογη συντήρηση (ελαστικά, παλαιότητα κλπ.) για αυτό.
Χαρακτηριστικό είναι πως το πρώτο 15θημερο του μήνα από τις 24.000 κλήσεις που κόπηκαν, σχεδόν το 70% αφορούσε την υπερβολική ταχύτητα. Πρωταθλήτρια φυσικά είναι η Αττική ενώ στη δεύτερη θέση είναι οι Θεσσαλονικείς και στην τρίτη θέση οι Θεσσαλοί.
Οι κάμερες λοιπόν που κάνουν… υπερωρίες στα πρόστιμα είναι αυτές τις Αττικής οδού. Σταθερές σε 15 σημεία, άλλες ορατές και άλλες αόρατες πίσω από τις ψηφιακές πινακίδες ενημέρωσης. Πάντα στραμμένες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για λόγους προσωπικών δεδομένων και για να γλιτώσουμε κάποια… διαζύγια.
Όλες οι κάμερες της Αττικής Οδού είναι λειτουργικές και σε πολύ καλή κατάσταση. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό!
Όλες τις διαχειρίζεται η τροχαία του αυτοκινητοδρόμου, τόσο τις ώρες πραγματικής λειτουργίας τους (γιατί υπάρχουν και ώρες που δεν καταγράφουν και ας ανάβει το φλας) όσο και τα όρια ταχύτητας που «χτυπάνε».
Ο λόγος που αυτές δε λειτουργούν όλο το 24ωρο είναι καθαρά διαχείρισης. Με το παλαιωμένο σύστημα που ισχύει εδώ και χρόνια για τη διαδικασία επίδοσης της κλήσης στον παραβάτη, ακόμα και 1.000 αστυνομικοί να εργάζονταν στα γραφεία, δε θα μπορούσε να καλυφθεί ο όγκος των παραβάσεων – προστίμων.