Ανήλικοι έπεσαν θύματα ληστείας ενώ ήταν εκδρομή στην Ελευσίνα
Επίθεση και ληστεία σε βάρος μαθητών στην περιοχή της Ελευσίνας, συνέβη το μεσημέρι της Παρασκευής (03/11), έξω από το 1ο Δημοτικό Ελευσίνας σε μία πλατεία όπου κάθονταν 20 μαθητές από Γυμνάσιο της Βραχατίου, που βρίσκονταν στην περιοχή για εκδρομή.
Ξαφνικά, ομάδα 15 ατόμων που φορούσαν μαύρα ρούχα τους επιτέθηκαν και κατάφεραν να αποσπάσουν το τσαντάκι ενός μαθητή.
Σχετικά Άρθρα
Σχεδιάζεται αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
26/06/2026 - 11:25
Σε μήνυση θα προχωρήσει ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ κατά Κυρανάκη
26/06/2026 - 11:16
Δείτε επίσης