Θεσσαλονίκη: Η έπαρση της σημαίας στον Λευκό Πύργο – Ξεκίνησαν οι εορταστικές εκδηλώσεις
Στον Λευκό Πύργο έγινε η έπαρση της ελληνικής σημαίας με παρουσία της προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου για την επέτειο απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης και την επέτειο του «ΟΧΙ». Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας μαζί με τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο υποδέχθηκαν την Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Στις εορταστικές εκδηλώσεις, την κυβέρνηση θα την εκπροσωπήσει ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας ενώ από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα παραστεί ο Στέφανος Κασσελάκης. Στις σημερινές εκδηλώσεις θα παραστεί και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης.
Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης