Τι φοβάται;
Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την αγωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη για μια ενδεχόμενη κυβέρνηση προοδευτικών δυνάμεων. Αφού η Νέα Δημοκρατία σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις προηγείται έξι και επτά μονάδες γιατί φοβάται ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Μήπως τελικά τα γκάλοπ είναι μούφα, όπως υποψιάζεται πλέον η κοινωνία…
Προηγούμενο άρθρο
Νέα μνημόνια;
Επόμενο άρθρο
Νέος πονοκέφαλος »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης