ΟΣΕ: Με «μπαλώματα» λειτουργεί το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο – Με το σταγονόμετρο τα χρήματα για βλάβες

Με το σταγονόμετρο φαίνεται πως δίνονται τα χρήματα για τη συντήρηση του δικτύου, αναγκάζοντας τους τεχνικούς του ΟΣΕ να σπεύδουν να διορθώνουν βλάβες κατόπιν εορτής

Σοκαριστικά στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, για τις κακές συνθήκες στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας το οποίο φαίνεται πως είχε αφεθεί στη μοίρα του, χωρίς τις απαραίτητες συντηρήσεις παρά τις προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open πρόκειται για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο πάρα πολλών χιλιομέτρων στο οποίο δεν γίνονταν συντηρήσεις. Αντιθέτως, οι υπεύθυνοι έσπευδαν εκ των υστέρων για να διορθώσουν βλάβες.

Σε κάθε περίπτωση οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ είχαν θίξει πάρα πολλές φορές το συγκεκριμένο ζήτημα. Ο πρόσφατα παραιτηθείς πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σπύρος Πατέρας τόνιζε σε συνέδριο πριν από κάποιους μήνες ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνεται προληπτική συντήρηση και έτσι γίνονταν επισκευές κατόπιν εορτής.

Σύμφωνα με τον ίδιο χρειάζονταν περίπου 50 εκατ. ευρώ το χρόνο για την προληπτική συντήρηση του σιδηροδρόμου και ο ΟΣΕ δεν είχε στη διάθεσή του ούτε τα μισά.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή