Λήστεψαν τρεις 14χρονους στην Πετρούπολη – Τους άρπαξαν τα κινητά
Θύματα ληστείας έπεσαν τρεις 14χρονοι, το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Πετρούπολης. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, λίγο μετά τις 20:30, δύο άγνωστοι δράστες ακινητοποίησαν τους ανήλικους στην οδό Πλούτωνος και με τη χρήση σωματικής βίας τούς αφαίρεσαν τα κινητά τηλέφωνά τους.
Αμέσως μετά οι δύο δράστες τράπηκαν σε φυγή.
Η ΕΛΑΣ διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης