Βγήκε μόνος του…
Διαβάζω διάφορα δημοσιεύματα ότι το Μαξίμου έβγαλε εκτός κάδρου
τον Ανδρέα Παχατουρίδη στην επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο
Περιστέρι. Η αλήθεια είναι διαφορετική. Ο ίδιος ο Παχατουρίδης βγήκε
εκτός κάδρου γιατί επιδιώκει να είναι ανεξάρτητος υποψήφιος
δήμαρχος Περιστερίου και μάλιστα με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης