Βγήκε μόνος του…
Διαβάζω διάφορα δημοσιεύματα ότι το Μαξίμου έβγαλε εκτός κάδρου
τον Ανδρέα Παχατουρίδη στην επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο
Περιστέρι. Η αλήθεια είναι διαφορετική. Ο ίδιος ο Παχατουρίδης βγήκε
εκτός κάδρου γιατί επιδιώκει να είναι ανεξάρτητος υποψήφιος
δήμαρχος Περιστερίου και μάλιστα με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ.
Προηγούμενο άρθρο
Διαφορές με… ευγένεια
Επόμενο άρθρο
Μην το δένετε κόμπο… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ομιλία Καραμανλή
22/06/2026 - 20:58
Υπερασπίζεται το posokanei
22/06/2026 - 20:57
Δωρεάν χρήση ΜΜΜ
22/06/2026 - 20:56
Με το βλέμμα στην Ελβετία
22/06/2026 - 20:55
Δείτε επίσης