Καλοστημένο παιχνίδι
Το καλάθι του νοικοκυριού έχει γίνει η χαρά των κερδοσκόπων,
κατήγγειλε στη Βουλή ο πρόεδρος του ΙΝ.ΚΑ., Γιώργος Λεχουρίτης. Με
τεκμηριωμένα στοιχεία απέδειξε ότι το περιβόητο καλάθι του
νοικοκυριού είναι ένα καλοστημένο παιχνίδι κερδοσκοπίας. Όπως
αντιλαμβάνεστε μία ακόμη επικοινωνιακή φούσκα της κυβέρνησης
σκάει με πάταγο.
Προηγούμενο άρθρο
Κωστής Χατζηδάκης: Απειλή
Επόμενο άρθρο
Απίστευτο! »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης