Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2025

Χωρίς ουσία το καλάθι

«H μείωση της ποσότητας των πωλούμενων προϊόντων μέσα στις συσκευασίες είναι μία προσπάθεια εξαπάτησης των καταναλωτών. Πρόκειται για ένα παλιό κόλπο που έχει σαν αποτέλεσμα η τιμή ουσιαστικά να συνεχίζει να αυξάνει, ενώ οι παράλληλα οι πολίτες είναι δύσκολο να αντιληφθούν το μέγεθος της ακρίβειας». Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών Νίκος Τσεμπερλίδης και προσθέτει: Αυτό διότι, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών προσέχει μόνο τη λιανική τιμή ενός προϊόντος και όχι την τιμή μονάδας του, η οποία αντικατοπτρίζει την πραγματική αντιστοιχία μεταξύ λιανικής τιμής και πωλούμενης ποσότητας και πρέπει να αναγράφεται στο καρτελάκι δίπλα στο προϊόν στα καταστήματα. Παράλληλα, ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ, αναφερόμενος στο «καλάθι του νοικοκυριού», τονίζει  ότι ουσιαστικά δεν προσέφερε κάτι στους καταναλωτές. Μπορεί να παραμένουν σταθερές οι τιμές των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο καλάθι, στα σούπερ-μάρκετ, ωστόσο, σχεδόν κάθε… εβδομάδα οι επιχειρήσεις αλλάζουν τα προϊόντα του καλαθιού και όσων βγαίνουν από αυτό, «εκτοξεύονται» οι τιμές.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή