Αύξηση τζίρου

Οι εταιρείες των σούπερ μάρκετ είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται κατά σχεδόν 400 εκατ. ευρώ το 11μηνο Ιανουάριος-Νοέμβριος του 2022. Ειδικότερα, η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,4% στα 7,598 δισ. ευρώ, από 7,209 δισ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2021, δηλαδή τα σούπερ μάρκετ πρόσθεσαν στα ταμεία τους επιπλέον 398 εκατ. ευρώ. Η μεγαλύτερη θετική ποσοστιαία μεταβολή 6,77% καταγράφεται στις πωλήσεις χύμα προϊόντων, με τις πωλήσεις προϊόντων σταθερού barcode να έχουν αυξηθεί κατά 5%. Τον Νοέμβριο, οι πωλήσεις σε αξία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 9,6%, από 10,2% τον Οκτώβριο και 11,1% τον Σεπτέμβριο, με τους ταχυκίνητους κωδικούς (προϊόντα όπως γάλα, ψωμί) να έχουν αυξηθεί κατά 10,2%, από 10% τον Οκτώβριο και 11,1% τον Νοέμβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου αυξήθηκαν κατά 15% και το μερίδιό τους διαμορφώθηκε στο 16,2%, από 16,1% που ήταν στο 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή