Αποκαλυπτική ατάκα
Την ώρα που γράφονται κι ακούγονται διάφορα σχετικά με την ημερομηνία των εκλογών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε μία ατάκα του, κατά τη διάρκεια σύντομης συζήτησης του με ορειβάτη, ίσως να «φωτογράφισε» άθελά του τις σκέψεις του για το πότε ακριβώς θα στηθούν οι κάλπες. Ο πρωθυπουργός συνάντησε στο πλαίσιο της περιοδείας του, στον Κορυδαλλό, έναν ορειβάτη – όπως φάνηκε από το μπουφάν που φορούσε – στον οποίο είπε ότι επιθυμεί να πάει στον Όλυμπο τον Μάιο. Στη συνέχεια ο ορειβάτης του είπε «θα σας πάω εγώ» και ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε: «Μετά τις εκλογές θα ανέβουμε».
Σχετικά Άρθρα
25/06/2026 - 21:38
25/06/2026 - 21:34
25/06/2026 - 17:03
25/06/2026 - 17:02
Δείτε επίσης