Δίκη Χρυσής Αυγής: Αναβολή για τη Δευτέρα λόγω ασθένειας των δύο εισαγγελέων
Μέγα πρόβλημα σήμερα στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας, όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση της Χρυσής Αυγής, λόγω κωλύματος της έδρας. Συγκεκριμένα, η τακτική εισαγγελέας βρίσκεται στο νοσοκομείο και η αναπληρωματική επίσης αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας και δεν μπορεί να προσέλθει.
Η διαδικασία θα συνεχιστεί την προσεχή Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου.
Προηγούμενο άρθρο
Βόρεια Κορέα: Απαντά με πυρά στα στρατιωτικά γυμνάσια της Σεούλ
Σχετικά Άρθρα
Η Νίσυρος άνοιξε την αγκαλιά της σε διαπρεπείς νομικούς και επιστήμονες
28/06/2026 - 23:20
ΑΑΔΕ: Πάνω από 617 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες αγρότες
28/06/2026 - 22:10
Δείτε επίσης