Υποθαλάσσιος …πόλεμος
Συνεχίζεται το θρίλερ με τις εκρήξεις που αχρήστευσαν τον αγωγό φυσικού αερίου. Η Ζαχάροβα καταγγέλλει ότι οι εκρήξεις έγιναν σε ζώνη που ελέγχεται από τις ΗΠΑ. Αντίθετα η Ουάσινγκτον διαρρέει ότι στη θαλάσσια περιοχή που έγινε η έκρηξη έπλεαν ρωσικά πλοία. Όπως αντιλαμβάνεστε ο πόλεμος διευρύνεται σε μέτωπα πέραν της Ουκρανίας σε πρώτη φάση με επιχειρήσεις σαμποτάζ.
Προηγούμενο άρθρο
Υγειονομικό έγκλημα
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης