Η ευθύνη για την άρση του απορρήτου
Μόνο ο πρωθυπουργός μπορεί να άρει το απόρρητο για την παρακολούθηση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκου Ανδρουλάκη. Αυτό ισχυρίστηκε στη διάρκεια της κατάθεσής του στην Εξεταστική Επιτροπή ο νέος διοικητής της Υπηρεσίας, Θεμιστοκλής Δεμίρης. Οπότε τώρα η ευθύνη πέφτει στον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος όμως αρνείται πεισματικά να άρει το απόρρητο.
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης