Δεν βγαίνουν
Μπορεί ο τουρισμός να σημείωσε φέτος νέο ρεκόρ αλλά αυτό αφορά στις αφίξεις των ξένων. Οι Έλληνες δεν πάνε διακοπές γιατί δεν βγαίνουν οικονομικά. Γι’ αυτό αυτές τις μέρες η Αθήνα έχει μεγάλη κίνηση στους δρόμους. Ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου έμεινε Αυγουστιάτικα στην Αθήνα γιατί οι διακοπές είναι γι’ αυτούς πολυτέλεια.
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης