Θέλει την Ευρώπη με το μέρος του
Είναι η πρώτη φορά που Αμερικανός πρόεδρος συμμετέχει σε μια Σύνοδο Κορυφής με Ευρωπαίους ηγέτες. Πρόκειται για μια κίνηση ουσιαστική και όχι συμβολική, με δεδομένο ότι η Ουάσινγκτον μετά τη Ρωσία σχεδιάζει να ανοίξει μέτωπο και με την Κίνα. Γι’ αυτό ακριβώς ο Μπάιντεν επιδιώκει να έχει την Ευρώπη με το μέρος του.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Απαιτούνται άμεσα μέτρα
Επόμενο άρθρο
Τρέμουν τις συνέπειες… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης