Συνεχίζεται το μπάχαλο
Συνεχίζεται το μπάχαλο της κυβέρνησης με τους υπουργούς να διατυπώνουν απόψεις για τα κρίσιμα θέματα. Ακόμα και μετά το εμπάργκο που επέβαλε το Μαξίμου, κάποιοι υπουργοί προαναγγέλλουν άνοιγμα της αγοράς την 1η Μαρτίου και άλλοι λένε… καλό Πάσχα και βλέπουμε.
Προηγούμενο άρθρο
Αφήνονται στην τύχη τους
Επόμενο άρθρο
Στρατηγικές συμμαχίες »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης