Τι Καμπούλ, τι Ουάσινγκτον!
Με αλεξίσφαιρα γιλέκα θα παρακολουθήσουν οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι την ορκωμοσία του Τζο Μπάιντεν. Η Ουάσινγκτον αντιγράφει την Καμπούλ και τη Βαγδάτη, αφού πλέον είναι πρωτεύουσα αυξημένου κινδύνου. Μήπως θα έπρεπε να τραβήξουμε καμιά ταξιδιωτική οδηγία για να πάρουμε το αίμα μας πίσω, γιατί κάθε φορά που έσκαγε μια βόμβα στην Αθήνα, Αμερικανοί εξέδιδαν και από μια οδηγία για τους Αμερικανούς που επισκέπτονταν τη χώρα μας.
Προηγούμενο άρθρο
Είμαστε πολύ μπροστά!
Επόμενο άρθρο
Παράταση »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης