Σε καραντίνα πτέρυγα των φυλακών Κέρκυρας – Θετικοί δύο κρατούμενοι
Η πτέρυγα Η΄ των φυλακών Κέρκυρας, τέθηκε σε καραντίνα, όταν διαπιστώθηκε ότι δύο κρατούμενοι 36 και 39 ετών που αισθάνθηκαν αδιαθεσία, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.
Οι 22 κρατούμενοι της πτέρυγας, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, θα παραμείνουν στα κελιά τους, ενώ αναμένονται οδηγίες ιχνηλάτησης για την εξέταση και του προσωπικού του σωφρονιστικού καταστήματος.
Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης