Πλήρωσε το πρόστιμο
Πρόστιμο στην περιφέρεια Πελοποννήσου είχε επιβάλει ο κ. Νίκας όταν ήταν δήμαρχος Καλαμάτας. Τώρα οι ρόλοι έχουν αλλάξει και ο κ. Νίκας είναι περιφερειάρχης. Γι΄ αυτό έσπευσε χωρίς χρονοτριβή για να πληρώσει το πρόστιμο προς τον δήμο Καλαμάτας.
Προηγούμενο άρθρο
Στους ανακριτές
Επόμενο άρθρο
Πόλεμος για τα σκουπίδια »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης