Είναι πρόκληση
Κάποιος θα πρέπει να ενημερώσει τη διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ ότι εν μέσω πανδημίας και εν αναμονή μεγάλης ύφεσης είναι πρόκληση ο διπλασιασμός των αποδοχών τους. Γιατί σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο ακόμα και τα Golden Boys αναγκάζονται να περικόψουν μέρος των παχυλών μισθών τους. Προφανώς η Ελλάδα αποτελεί εξαίρεση. Διαφορετικά δεν εξηγείται ο διπλασιασμός και τριπλασιασμός των ετήσιων απολαβών των γενικών διευθυντών του ΔΕΔΔΗΕ.
Προηγούμενο άρθρο
Εκλογικός αιφνιδιασμός
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης