Πάνω από 1.5 εκατ. ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα λάβουν «ραβασάκια» με πρόστιμα φωτιά
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς έληξε η προθεσμία για τους ιδιοκτήτες ΙΧ που δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ και πλέον σειρά έχουν τα πρόστιμα των 150 ευρώ.
Περισσότεροι από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο, το οποίο θα τους επιβληθεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Από την ηλεκτρονική διασταύρωση φαίνεται πως ο ακριβής αριθμός των παραβατών είναι 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ και το συνολικό χρέος τους στο Δημόσιο φτάνει τα 225 εκατ. ευρώ.
Προηγούμενο άρθρο
Μεϊμαράκης: «Η Ν.Δ. είναι έτοιμη να κυβερνήσει»
Σχετικά Άρθρα
Απομάκρυναν το μνημείο του Αντώνη Καργιώτη από το λιμάνι του Πειραιά
22/06/2026 - 15:50
Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία, έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές
22/06/2026 - 15:10
Έμφυλη βία: Πλημμύρα καταγγελιών στην γραμμή SOS 15900
22/06/2026 - 14:49
Δείτε επίσης