Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2025

Το “Μπουρλότο” της Kontra Νews

Ιταλικά κόλπα με ελληνική πατέντα για απ’ ευθείας αναθέσεις

Περίεργες αντιλήψεις για την ανάθεση δημοσίων έργων έχει ο μοναδικός διαχειριστής της «GD Infrastrutture Srl», Paolo Cernuto και ο γνωστός από τη διαδρομή της τεχνικής εταιρείας «Μηχανική», Πρόδρομος Εμφιετζόγλου. Δεν εξηγείται διαφορετικά η πρόταση που κοινοποίησαν στον υπουργό Δημόσιων Έργων Χρ. Σπίρτζη, με την οποία ζητούν την ανάθεση χωρίς κανένα διαγωνισμό τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου.

Οι δύο εργολάβοι έφτασαν σε σημείο να επικαλούνται δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για την αβέβαιη διαδικασία ανάθεσης εργολαβιών στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο και δηλώνουν πρόθυμοι να αναλάβουν την κατασκευή των τμημάτων.

Προφανώς δεν αντιλαμβάνονται ότι τα δημόσια έργα δεν είναι προσωπική υπόθεση κάθε υπουργού, αλλά υπόκεινται σε κανόνες, που σημαίνει ότι οποιαδήποτε θέση θα πρέπει να γίνει με διαφανείς όρους και βεβαίως αφού προηγηθεί διεθνής διαγωνισμός.

Εντύπωση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι στην πρόταση που κοινοποιήθηκε στον κ. Σπίρτζη από την εν λόγω εταιρεία, ο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου εμφανίζεται χωρίς καμία ιδιότητα που να δικαιολογεί το ενδιαφέρον του για τους αυτοκινητόδρομους. Ενώ ο Paolo Cernuto υπογράφει ως διαχειριστής, ο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου υπογράφει ως πολιτικός μηχανικός χωρίς να εξηγεί τη σχέση που έχει με την GD Infrastrutture Srl.

Η καμπάνια του Άκτορα και η δουλειά που χάλασε

Εντυπωσιάζουν τα γραφικά της διαφημιστικής καταχώρησης της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που κατέκλεισε το τελευταίο διάστημα τις εφημερίδες. Προφανώς η καμπάνια είχε στόχο να πείσει τους μετόχους, αλλά και το γκουβέρνο για τις δυνατότητες της εταιρείας που έγινε συνώνυμο της διαπλοκής στη διάρκεια της ένδοξης εποχής που είχε τα ηνία της ο Γιώργος Μπόμπολας.

Όπως πληροφορούμαι εγκύρως, η καμπάνια έγινε για έναν ακόμα σοβαρό λόγο που αφορά μία σύμβαση 320 εκατομμυρίων ευρώ, την οποία τα νέα αφεντικά της εταιρείας είχαν σίγουρη, γιατί ο διαγωνισμός ήταν κομμένος και ραμμένος στα μέτρα τους.

Τελικά η δουλειά χάλασε και πήραν στο λαιμό τους και τον παράγοντα που την έστησε.

Όπως αντιλαμβάνεστε, τζάμπα πληρώθηκε μία γιγαντιαία διαφημιστική καμπάνια.

Κουίζ

Πόσες συναντήσεις είχε ένας πρώην τραπεζίτης που τώρα δοκιμάζει την τύχη του στα δημόσια έργα με έναν διοικητή μεγάλης ΔΕΚΟ;

Γέμισαν τα κέντρα

Άνοιξαν τις πόρτες τους τα μεγάλα κέντρα, παρά το γεγονός ότι είναι καλοκαίρι. Μη φανταστείτε ότι οι επιχειρηματίες της νύχτας αποφάσισαν να στήσουν μουσικά προγράμματα καλοκαιριάτικα. Αντί για τις φίρμες του πενταγράμμου, τώρα στα κέντρα εμφανίζονται πολιτικοί πρώτης γραμμής.

Ειδικά οι υποψήφιοι της Α’ και Β’ Αθήνας έχουν κλείσει μεγάλες αίθουσες, τις οποίες βέβαια δυσκολεύονται να γεμίσουν παρά την καταιγίδα των μηνυμάτων με τα οποία βομβαρδίζουν τους ψηφοφόρους τους, αλλά και άσχετο κόσμο.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή