Συνεχίζουν την απεργία πείνας οι ασθενείς του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού
Για έκτη ημέρα συνεχίζουν την απεργία πείνας οι ασθενείς του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού.
Σε ανάρτησή τους στο Twitter οι ασθενείς του νοσοκομείου αναφέρουν: «Για έκτη ημέρα σε απεργία πείνας οι ασθενείς του «κολαστηρίου» – ΣΟΣ. Τετάρτη στο παράρτημα. Σχεδόν ένα μήνα αποχή από τα φάρμακα».
Σχετικά Άρθρα
Καιρός: Αστάθεια και μελτέμι κρατούν μακριά τον καύσωνα – Αναλυτική πρόγνωση
23/06/2026 - 08:47
Σιάτιστα: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε και τραυμάτισε γυναίκα
23/06/2026 - 08:10
Δείτε επίσης