Παραγγέλνοντας στη νοηματική γλώσσα

Καφέ και χυμούς στη νοηματική γλώσσα μπορούν πλέον να παραγγέλνουν οι πελάτες καφετέριας γνωστής αλυσίδας στην Ουάσινγκτον. H ιδέα του στηρίχθηκε σε ένα παρόμοιο που άνοιξε στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας το 2016, με εργαζόμενους κωφούς, όπου οι πελάτες συνεννοούνται, όσοι ξέρουν με τη νοηματική κι όσοι δεν ξέρουν με… γλώσσα του σώματος, χειρονομίες και οθόνες. To επιχειρηματικό μοντέλο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους πολίτες της Αμερικανικής πρωτεύουσας και ανοίγει τον δρόμο για νέες πρωτοβουλίες!

Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή