Μετά από ένα συναρπαστικό γκραν πρι στην Αυστρία ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την εντός έδρας νίκη κρατώντας πίσω του τις δύο Φεράρι, με Ράικονεν και Φέτελ να συμπληρώνουν το βάθρο.
Τον εντυπωσιακό αγώνα σημάδεψε και η διπλή εγκατάλειψη της Μερσέντες!
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο 3ος Ράικονεν έκανε εκπληκτική εκκίνηση και χώθηκε ανάμεσα στις δύο Μερσέντες, όμως βγήκε έξω από την άσφαλτο και κάπως έτσι ο Χάμιλτον πέρασε τον poleman Μπότας και πήρε την πρωτοπορία.
Πίσω από τα «Ασημένια Βέλη» ο Φερστάπεν ακολουθούσε, με τον Ράικονεν και τον Ρικιάρντο βρίσκονται πίσω του.
Ο Φέτελ, που δέχτηκε ποινή 3 θέσεων χθες, κατάφερε μετά από μια κακή εκκίνηση ν’ ανέβει εκ νέου 6ος, όμως, δεν φαινόταν ικανός για κάτι παραπάνω.
Με τα δύο μονοθέσια των πρωταθλητών να έχουν αυξήσει από τα πρώτα περάσματα τη διαφορά από τους διώκτες τους ο αγώνας φαινόταν πως θα ήταν άκρως βαρετός, όμως έγινε κάτι που συμβαίνει σπάνια. Το κιβώτιο του Μπότας παρέδωσε το πνεύμα και αυτός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 14ο γύρο.
Στον αμέσως επόμενο έσκασε ο κινητήρας του Χούλκενμπεργκ και βγήκε εκτός, με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να «βγαίνει» στην πίστα και τους ανθρώπους της Μερσέντες, που ακόμη προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη στο τι έγινε με τον Μπότας, να την… πατάνε μεγαλοπρεπώς.
Την στιγμή που όλοι (Φερστάπεν, Ρικιάρντο, Ράικονεν, Φέτελ, Οκόν) μπήκαν στα πιτ για ν’ αλλάξουν ελαστικά και να περάσουν στην μαλακή γόμα ο Χάμιλτον δεν μπήκε και μοιραία (με το ρυθμό να περιορίζεται λόγω Α.Α.), ήταν μόλις 13 δεύτερα μπροστά από τους υπόλοιπους χρωστώντας, όμως, πιτ.
Αυτό ήρθε στον 26ο γύρο, σε μια ανεπανάληπτη στιγμή, όπου ο Τζέιμς Άλισον του είπε στο team radio: «Σου ζητώ συγγνώμη που δε σε βάλαμε νωρίτερα, εγώ φταίω που χάνεις τη νίκη».
Όταν ξαναβγήκε στην πίστα ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν 5ος, μπροστά από τον Φέτελ.
Το πράγμα, όμως, είχε πάρα πολύ δρόμο ακόμα…
Λίγο μετά το μέσο του αγώνα ο Φέτελ μ’ ένα απίστευτο προσπέρασμα πέρασε τον Χάμιλτον στην 4η θέση, με τον Βρετανό ν’ αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του και να μπαίνει για δεύτερη, αναπάντεχη, αλλαγή ελαστικών στον 53ο γύρο και να βάλει την supersoft γόμα και να πάει μέχρι τέλους.
Η ατυχία κρύπησε τον Ρικιάρντο: στον 54ο γύρο αφού η μονάδα ισχύος του δεν άντεξε και ανάγκασε την Ρεντ Μπουλ να χάσει το ένα της μονοθέσιο στον εντός έδρας αγώνα της.
Στις πιο πίσω θέσεις ο Γκροζιάν, στον 50ο αγώνα της Χάας στη Φόρμουλα 1, τα πήγαινε εκπληκτικά φιγουράροντας στην 5η θέση, με τους Μάγκνουνσεν και Πέρεζ πίσω του.
Ωστόσο, το μεγάλο μπαμ θα ερχόταν στο 3ο κομμάτι του αγώνα. Και θα ήταν εκκωφαντικό.
Μετά την εγκατάλειψη του Μπότας ήρθε αυτή του Χάμιλτον, ο οποίος είδε τον καινούργιο του κινητήρα να τον προδίδει και τον ανάγκασε να δει το πρώτο DNF μετά από 33 ολόκληρους αγώνες, στους οποίους τερμάτιζε σε όλους μέσα στους βαθμούς.
Κάπως έτσι, ο Φέρστάπεν έφτασε με σχετική άνεση στην πρώτη του φετινή (και 4η συνολικά στην καριέρα του) νίκη, με τον Ράικονεν να τερματίζει πίσω του και τον Φέτελ 3ο.
Γκροζιάν, Μάκγνουνσεν, Οκόν, Πέρεζ, Αλόνσο, Λεκλέρκ και Έρικσον συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα του πιο ενδιαφέροντος φετινού γκραν πρι.
Με τα σημερινά αποτελέσματα ο Φέτελ επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας, αφήνοντας πίσω του τον Χάμιλτον και πήρε τεράστιο ψυχολογικό πλεονέκτημα, καθώς κέρδισε έδαφος σε μια πίστα που ήταν κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Μερσέντες.
Τ’ αποτελέσματα του γκραν πρι της Αυστρίας:


Βαθμολογία οδηγών


Βαθμολογία κατασκευαστών
1) Ferrari 247
2) Mercedes 237
3) Red Bull 189
4) Renault 62
5) Haas 49
6)McLaren 44
7) Force India 42
8) Toro Rosso 19
9) Sauber 16
10) Williams 4