Σπίρτζης: Είναι η ημέρα του «όχι» και είναι και η εποχή του «όχι»

«Είναι η ημέρα του “όχι” και είναι και η εποχή του “όχι”», τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος παρέστη στις εκδηλώσεις εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, στην Κέρκυρα.

«Με ενότητα, με αγώνα, με πίστη, με δύναμη, θα δώσουμε τις σύγχρονες μάχες που πρέπει να δώσουμε, μαζί με τον ελληνικό λαό, για να ξεπεράσουμε την κρίση, για να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στη χώρα, να ξεπεράσουμε πολιτικές που είναι ανάλγητες και να ξεπεράσουμε τη μη αξιοπρεπή στάση της χώρας μας τα προηγούμενα χρόνια, το να είναι η χώρα μας έρμαιο των δανειστών και των συμφερόντων. Είναι η ημέρα του «όχι» και είναι και η εποχή του «όχι», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών.

Ακόμα, ο Χρήστος Σπίρτζης επισήμανε ότι η κυβέρνηση έχει να λάβει δύσκολες αποφάσεις για την «αναθέρμανση», όπως τη χαρακτήρισε, της ελληνικής οικονομίας, αλλά με μία μεγάλη προσπάθεια θα ξεπεραστούν ότι έζησαν οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια και θα μπει η Ελλάδα σε άλλη «φάση», όπως είπε ο υπουργός.

«Έχουμε δύσκολες αποφάσεις να πάρουμε και ταυτόχρονα, υπάρχει σε εξέλιξη μία μεγάλη προσπάθεια για την αναθέρμανση της ελληνικής οικονομίας.

Είναι ένα διάστημα που έχουμε πάρα πολύ δουλειά, που πρέπει μαζί με τους εργαζόμενους και τους πολίτες της χώρας να κάνουμε, μία μεγάλη προσπάθεια για να ξεπεράσουμε, σε πολύ μικρό διάστημα, όλα αυτά που έχουμε ζήσει, σε πάρα πολλά χρόνια και να μπούμε σε μία άλλη φάση», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ο Χρήστος Σπίρτζης αναφέρθηκε και στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας επισημαίνοντας ότι το χρέος της κυβέρνησης είναι να διασφαλιστεί το δημόσιο και με το εθνικό συμφέρον.

«Για τους δύο διαγωνισμούς που έγιναν για την πώληση των περιφερειακών αεροδρομίων, είναι ένα θέμα που το χειρίζεται το ΤΑΥΠΕΔ.

Εμείς από τη δική μας την πλευρά θα πάρουμε εκείνες τις διασφαλίσεις και για τους εργαζόμενους, και για τις αρμοδιότητες της Πολιτικής Αεροπορίας και για θέματα που πρέπει να διασφαλίσουμε σε σχέση και με το δημόσιο συμφέρον και με το εθνικό συμφέρον.

Γιατί τα αεροδρόμια δεν είναι η εκποίηση μιας εταιρείας, έχει λειτουργίες , διακρατικές υπηρεσίες και για την εθνική ασφάλεια και την πολεμική αεροπορία που πρέπει να διασφαλιστούν. Από την πλευρά του Υπουργείου εμείς θα βάλουμε εκείνες τις διασφαλίσεις που πρέπει να υπάρχουν. Η κυβερνητική βούληση, δεν είναι να είχαμε έναν τέτοιο διαγωνισμό, είναι άλλη η κατεύθυνση που θα θέλαμε εμείς για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.

Μέσα όμως στη συμφωνία που έγινε, υποβλήθηκε στη χώρα ο συγκεκριμένος διαγωνισμός να προχωρήσει, όπως ξεκίνησε και με τους όρους που είχε βάλει η προηγούμενη κυβέρνηση. Επομένως είμαστε υποχρεωμένοι, δυστυχώς, να υλοποιήσουμε αυτό το διαγωνισμό, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, με όρους που έχει βάλει η κυβέρνηση Σαμαρά», επεξήγησε ο Χρήστος Σπίρτζης.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή