Διδυμότειχο: Νεκρός 67χρονος που έπεσε από παράθυρο νοσοκομείου
Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία του Διδυμοτείχου καθώς πριν λίγη ώρα, ασθενής του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου έπεσε από τον 3ο όροφο του Νοσοκομείου και έχασε τη ζωή του, σύμφωνα με το e-evros.
Πιο συγκεκριμένα, ο άτυχος 67χρονος νοσηλευόταν σε δωμάτιο του 3ου ορόφου, μετά από εγχείρηση καρδιάς που είχε κάνει πριν λίγες μέρες. Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ο άντρας έπεσε στο κενό, χάνοντας τη ζωή του.
Πάντως, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αυτοκτονία.
Σχετικά Άρθρα
Απίστευτες ζημιές από χαλάζι σε καλλιέργειες στη Βεγόρα Αμυνταίου
25/06/2026 - 11:27
Πότε ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις 2026
25/06/2026 - 11:13
Δείτε επίσης