Την δεκαετία του 1980 εμφανίζεται ένας άλλος μάρτυρας εν ονόματι Al Bielek ο οποίος ισχυριζόταν ότι ήταν υπεύθυνος για τα ηλεκτρονικά συστήματα του πλοίου στην διάρκεια του πειράματος..και λέει ότι το πλοίο μεταφέρθηκε στο 1983!!..επίσης αναγκαστικά γύρισαν πίσω στο 1943 για να σταματήσουν το πείραμα το οποίο ήταν ανεξέλεγκτο και δημιουργούσε ”ρωγμές” στο χωροχρόνο!!
Μια πραγματικά απίστευτη ιστορία και ίσως επηρεασμένη από την ομώνυμη ταινία που γυρίστηκε και προβλήθηκε εκείνη την εποχή και αφορούσε το πείραμα της Φιλαδέλφεια..ο μάρτυρας ισχυρίστηκε ότι του έκαναν πλύση εγκεφάλου αμέσως μετά το πείραμα ώστε να μην θυμάται και ότι η ταινία του ξύπνησε όλες αυτές τις ΄΄χαμένες΄΄ μνήμες.
Γεγονός είναι ότι δεν γνωρίζουμε περισσότερα για τα ονόματα των μελών του πληρώματος με αρκετούς ερευνητές να εκφράζουν αμφιβολίες για το αν τα άτομα που συμμετείχαν στο πείραμα ως πλήρωμα του πλοίου να ήταν το πραγματικό πλήρωμα.
Αρκετοί ισχυρίζονται ότι το πείραμα αυτό δεν έγινε ποτέ αλλά σύμφωνα με την γνώση περί ηλεκτρομαγνητικών πεδίων και αντιβαρυτικών δυνάμεων δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ένα τέτοιο πείραμα δεν ήταν εφικτό.
Ποια όμως η σχέση του ELDRIDGE,του πλοίου που πήρε μέρος στο πείραμα με την Ελλάδα;
Το 1951 παραδίδεται στο πολεμικό ναυτικό της Ελλάδας και αμέσως αλλάζουν το όνομα και το βαφτίζουν Α/Τ ΛΕΩΝ μαζί με άλλα τρία πλοία της ίδιας κλάσης που πήραν την ονομασία ΑΕΤΟΣ,ΙΕΡΑΞ,ΠΑΝΘΗΡ..και έγιναν γνωστά ως τα ”Θηρία”.
Όσοι υπηρέτησαν στο πλοίο κάνουν λόγο για καλώδια που δεν καταλήγουν πουθενά, ηλεκτρομαγνητικές ανωμαλίες και για παραισθήσεις μεταξύ των μελών του πληρώματος. Τα ημερολόγια του πλοίου δεν παραδόθηκαν ποτέ στο Ελληνικό ναυτικό και τα αμπάρια του ήταν σφραγισμένα.
Προβλήματα όμως αντιμετώπιζε και ο ΑΕΤΟΣ σε ότι αφορά τις τηλεπικοινωνίες και τα ραντάρ..στιγμιαίες παρεμβολές μέχρι και οριστική παύση της λειτουργίας του για ώρες.
Ίσως ο ΑΕΤΟΣ να ήταν τελικά το πλοίο που πήρε μέρος στο πείραμα και γι αυτό οι ανωμαλίες αυτές στην λειτουργία του..ίσως ήθελαν να μπερδέψουν τα πλοία για να χαθούν τα ίχνη του ELDRIDGE.
Όπως και να χει όμως το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα…Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 το ΛΕΩΝ οδηγείται προς διάλυση και αφού ήδη είχε παροπλιστεί από το 1991 και βρισκόταν στην Αμφιάλη,ενώ ο ΑΕΤΟΣ χαρίστηκε στην ΄΄Ενωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών Πλοίων Συνοδείας΄΄ το 1993 όπου και μεταφέρεται στη Νέα Υόρκη,επισκευάζεται και εξοπλίζεται ώστε να μοιάζει πάλι στην αρχική του μορφή του Β παγκοσμίου πολέμου..και το 1997 γίνεται ναυτικό μουσείο.
Γιατί όμως το ”χάρισαν” οι Αμερικάνοι στην Ελλάδα και ποιος ο ρόλος του;
Ας μη ξεχνάμε ότι εκείνη την περίοδο και για πολλές δεκαετίες αργότερα λειτουργούσε στη Νέα Μάκρη η αμερικανική ναυτική βάση και παράλληλα με την έναρξη των εργασιών στη σπηλιά του Νταβέλη στη Πεντέλη το 1977 έγιναν και κάποια έργα υποδομής στη βάση όπως τούνελ και υπόγειες αίθουσες καθώς εξοπλίστηκε και με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας.
Τι ήταν αυτά τα μηχανήματα και ποιες οι δυνατότητες τους άγνωστο.
Αλλά πολλές περιγραφές από τους κατοίκους της Νέας Μάκρης και των γύρω περιοχών μιλάνε για τρομερές δονήσεις χωρίς όμως να είναι σεισμικές καθώς δεν εξεδόθησαν ποτέ σεισμικά δελτία..με τη πιο τρομακτική να δημοσιεύεται στο τύπο στις 21 Ιουλίου του 1979 η οποία δόνηση τρόμαξε όχι μόνο τους κατοίκους της Νέας Μάκρης άλλα και όλων των Μεσογείων.
Ίσως το πλοίο αυτό να συμμετείχε και σε πειράματα αντιβαρύτητας και στην Ελλάδα καθώς αναφορές για τέτοιου είδους περιστατικά έχουμε και από την Κρήτη..στη περιοχή της Μεσσαράς άλλωστε υπάρχει και εκεί αμερικανική βάση..και μία τέτοια δόνηση επίσης δημοσιεύεται στις 3 Ιανουαρίου του 1980.
Τα πειράματα αυτά σταμάτησαν ή μέχρι και σήμερα λαμβάνουν χώρα;… Αναφορές έχουμε και προσφάτως για δονήσεις και… περίεργους θορύβους και από την Κρήτη αλλά και από περιοχές της νοτιοανατολικής Αττικής.
Πηγή: strange