Αποκάλυψη «βόμβα» για το θάνατο της Νταϊάνα: «Εγώ την σκότωσα», λέει πράκτορας της MI5

Αναστάτωση έχει προκαλέσει τα τελευταία 24ωρα στο παλάτι του Μπάκιγχαμ μία τρελή θεωρία συνωμοσίας αναφορικά με το θάνατο της Πριγκίπισσας Νταϊάνα. Σύμφωνα με τη θεωρία συνομωσίας που κάνει το γύρω του κόσμου μέσω του διαδικτύου, από το κρεβάτι του πόνου, όπου είναι καθηλωμένος ένας ετοιμοθάνατος πρώην πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών της Βρετανίας, ισχυρίζεται ότι είναι ο δολοφόνος της πριγκίπισσας του λαού.
Μάλιστα οι αποκαλύψεις του 80χρονου πρώην πράκτορα της MI5, Τζον Χόπκινς, «καίνε» τα Βασιλικά Ανάκτορα και κυρίως τη Βασίλισσα Ελισάβετ καθώς, ούτε λίγο ούτε πολύ, υποστηρίζει ότι ακολούθησε τις εντολές του συζύγου της, Πρίγκιπα Φιλίππου, να βγάλει δηλαδή από τη… μέση τη Νταϊάνα.
Ο γηραιός πρώην πράκτορας των MI5 είναι πολύ άρρωστος. Οι γιατροί του δίνουν λίγες εβδομάδες ζωής και προτού κλείσει για πάντα τα μάτια του, ο Χόπκινς αποφάσισε να αποκαλύψει ένα μυστικό που το κρατούσε κρυφό για χρόνια.
Ισχυρίζεται λοιπόν ότι, το 1997 ήταν αυτός που δολοφόνησε την Νταϊάνα, μία πληροφορία που δημοσιεύτηκε στην αμφιβόλου εγκυρότητας ηλεκτρονική ιστοσελίδα “YourNewsWire”.
Για τον Χόπκινς, η Νταϊάνα έθετε σε κίνδυνο το βρετανικό Στέμμα: «Ήξερε πάρα πολλά μυστικά για τα Ανάκτορα. Είχε τεράστια μνησικακία και το αφεντικό μου είπε ότι έπρεπε να πεθάνει … και θα έπρεπε να το κάνω να φανεί σαν ατύχημα …”…
«Ποτέ δεν είχα σκοτώσει γυναίκα, και μάλιστα μία πριγκίπισσα, αλλά υπάκουσα στις εντολές. Το έκανα για τη βασίλισσα και τη χώρα».
Συνολικά ο Χόπκινς είχε διαπράξει 23 δολοφονίες για λογαριασμό της MI5, μεταξύ των ετών 1973 και 1999.
Είκοσι χρόνια μετά το θάνατο της Νταιάνα στο Παρίσι, βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες θεωρίες αλλά και νέες αποκαλύψεις.
Το ντοκιμαντέρ υπό τον τίτλο: Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη» που προβλήθηκε πρόσφατα από το γαλλικό κανάλι Μ6, αποκάλυψε ότι, η Μercedes στην οποία βρήκε τον θάνατο η Νταϊάνα δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση.
Τη χαρακτήριζαν ένα επικίνδυνο «επισκευασμένο σαράβαλο», υποστήριζαν ότι δεν θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους και ότι αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να την κρατήσει.
Οι προειδοποιήσεις, όμως, αυτές, που είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα της 31ης Αυγούστου 1997, δεν είχαν εισακουστεί…
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης