Έληξε ο αποκλεισμός στον κόμβο Χέρσου Κιλκίς
Ανοιχτός για τα οχήματα είναι από τις 5 το απόγευμα ο κόμβος Χέρσου, που οδηγεί στο τελωνείο της Δοϊράνης στα σύνορα της Ελλάδας – Σκοπίων, και τον οποίο είχαν αποκλείσει νωρίτερα αγρότες και κτηνοτρόφοι του Κιλκίς.
Η κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε σε ένδειξη συμπαράστασης στην αντιπροσωπεία της συντονιστικής επιτροπής Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία συναντάται με τον αντιπρόεδρο της ελληνικής κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη και με στελέχη των υπουργείων Οικονομικών, Εργασίας, Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στην Αθήνα.
Όπως επισήμανε στο αθηναϊκό πρακτορείο ο αγρότης από το Κιλκίς, Γιώργος Τερζής, το ενδεχόμενο νέου αποκλεισμού θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της συνάντησης.
Σχετικά Άρθρα
26/06/2026 - 11:25
26/06/2026 - 11:16
Δείτε επίσης