Θεσσαλονίκη: Έβγαλε βόλτα το άλογο με το αυτοκίνητο… (Βίντεο)
Έτριβαν τα μάτια τους οι περαστικοί με το θέαμα που αντίκρυσαν το πρωί της Παρασκευής στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Ένας οδηγός αυτοκινήτου είχε δέσει με σκοινί ένα άλογο και το «περιέφερε» επί της οδού Λαμπράκη.
Δείτε παρακάτω το βίντεο από το seleo:
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά τώρα στη Βοιωτία και μήνυμα από το 112, σηκώθηκαν εναέρια μέσα
27/06/2026 - 13:20
Φωτιά τώρα στη Βοιωτία και μήνυμα από το 112, σηκώθηκαν εναέρια μέσα
27/06/2026 - 12:35
Δείτε επίσης