Η θεωρεία των συγκοινωνούντων δοχείων ανάμεσα σε ποινικούς και τρομοκράτες ενισχύεται, μετά τα τελευταία ευρήματα της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας στο κρησφύγετο – γιάφκα του Μαραθώνα, μετά το σημειωματάριο που βρέθηκε στη μονοκατοικία.
Μετά τον βαρύτατο οπλισμό που εντοπίστηκε και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν, βρέθηκε και ένα σημειωματάριο με χειρόγραφες σημειώσεις από τις οποίες προκύπτουν προσωπικά στοιχεία εφοπλιστών, επιχειρηματιών και συγγενών τους που αποτελούσαν μελλοντικούς στόχους απαγωγών.
Στο συγκεκριμένο σημειωματάριο, υπάρχουν αναλυτικότατες οδηγίες για όλα τα στάδια εκτέλεσης των σχετικών σχεδίων απαγωγής.
Δηλαδή, πως θα προσέγγιζαν το στόχο τους με σκοπό να τους ακινητοποιήσουν, σε ποιο όχημα θα τους βάλουν, που θα εγκαταλείψουν και θα κάψουν τα οχήματα τους, που υπάρχουν τα αυτοκίνητα διαφυγής και οι ομάδες υποστήριξης.
Στις σημειώσεις τους υπάρχουν στοιχεία που έχουν σχέση με τα δρομολόγια που εκτελούσαν οι στόχοι τους, τι αυτοκίνητα οδηγούσαν, από ποια σημεία έφευγαν και που κατέληγαν, ακόμη και για τα μετρά ασφαλείας που λάμβαναν.
Ακόμα, εξετάζεται πολύ σοβαρά, καθώς ο τρόπος δράσης που φαίνεται στα σημειωματάρια, σε συνδυασμό με την απόπειρα απαγωγής εφοπλιστή από τη Βούλα το Δεκέμβριο του 2013, ταιριάζει.
Υπάρχουν, δηλαδή, ομοιότητες που δημιουργούν ενδείξεις ότι η ομάδα Πετρακάκου εμπλέκεται στη συγκεκριμένη υπόθεση.
Σε ερώτημα για το λόγο που δεν είχαν προχωρήσει στις απαγωγές, ανώτατος αξιωματικός της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας ανέφερε ότι όπως φαίνεται τα σχέδια των απαγωγέων χάλασαν μετά την επιχείρηση της ΕΚΑΜ τον περασμένο Μάιο στη Νέα Αγχίαλο Βόλου.
Αυτά τα στοιχεία, σε συνδυασμό με τις σχέσεις που είχε ο Γιώργος Πετρακάκος στο πλευρό του Νίκου Μαζιώτη, ηγετικού στελέχους του Επαναστατικού Αγώνα, ενισχύει όσο τίποτα τη θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων ανάμεσα σε ποινικούς και τρομοκράτες.