Ζητάνε λογαριασμό
Από τα 500 εκ ευρώ που δόθηκαν ως τώρα από την ΕΕ για το προσφυγικό μόνο τα 170 εκ πήγαν στο ελληνικό κράτος. Τα υπόλοιπα 330 εκ. πήγαν σε ΜΚΟ παρακαλώ. Όμως το ελληνικό κράτος (και η κυβέρνηση) βεβαίως καλείται να καλύψει από τα θέματα της καταγραφής έως τα θέματα της ασφάλειας, της μετακίνησης, της ιατρικής κάλυψης κλπ, κλπ. Κατά τα άλλα η Ευρώπη κουνάει το δάκτυλο προς την Ελλάδα για τα θέματα που αφορούν το προσφυγικό.
Προηγούμενο άρθρο
Στο πνεύμα των ημερών
Επόμενο άρθρο
Διαφορές με το 2004 »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης