Κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια
Κατέβηκαν πρόσφυγες λόγω της κακοκαιρίας
Από την Κηφισιά έως την Αττική και από την Ομόνοια έως τον Πειραιά διεξάγεται η κίνηση των συρμών του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου.
Η συγκεκριμένη δρομολόγηση γίνεται για λόγους ασφαλείας των μεταναστών που βρίσκονται στον σταθμό Βικτώρια.
Σχετικά Άρθρα
Δεν θα εκδοθεί στην Αυστραλία ο Τζέιμς Δαλαμάγκας
22/06/2026 - 17:16
Φωτιά στα Σπάτα – Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
22/06/2026 - 16:17
Δείτε επίσης