H τουριστική Ελλάδα στην 32η Philoxenia!

Στην 32η Philoxenia, τη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού, χτυπά και φέτος η «καρδιά» της τουριστικής Ελλάδας. Με τον τουρισμό, να αποτελεί την μεγάλη ελληνική βιομηχανία και να συνεισφέρει μέχρι και το 20% του ΑΕΠ, της χώρας, μικρές και μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα δώσουν δυναμικό «παρών» στη φετινή διοργάνωση, την οποία στηρίζουν ο ΕΟΤ και οι σημαντικότεροι φορείς τουρισμού.

Η έκθεση πραγματοποιείται από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Οι διοργανωτές δίνουν φέτος έμφαση στην αναβάθμιση του επαγγελματικού της χαρακτήρα. Μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση βελτιώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», στο πλαίσιο του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό, με προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκθέτες.

Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα παρουσιαστούν πολλοί προορισμοί και θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί. Το συνέδριο εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου ένας τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν τα «Philoxenia Happenings», μια σειρά ειδικών εκδηλώσεων των συμμετεχόντων, κατά τη διάρκεια των οποίων θα διοργανώνονται μικρές γιορτές για την πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων.

Με την αγορά της Ασίας, να έχει ανοίξει πλέον για τον ελληνικό τουρισμό, στην έκθεση θα διοργανωθεί σεμινάριο με θέμα: «Εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα: (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε». Σημειώνεται ότι η Κίνα θα είναι η τιμώμενη χώρα στην 82η ΔΕΘ.

Τέλος όπως τονίζεται από τη ΔΕΘ-Helexpo, στην Philoxenia 2016 ο επαγγελματίας του τουρισμού θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις νέες τάσεις του κλάδου και να εκπαιδευτεί μέσω των σεμιναρίων της Google και της δράσης Grow Greek Tourism Online, αλλά και των παρουσιάσεων του Study in Thessaloniki.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή