Ζέτα Μακρυπούλια: «Μια ακόμη χρονιά γεμάτη Rouk Zouk έφτασε στο τέλος της – Θα επανέλθω, ίσως και όχι…»

Η Ζέτα Μακρυπούλια αποχαιρέτησε τη φετινή τηλεοπτική σεζόν του «Rouk Zouk» με μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το βράδυ της Παρασκευής (26/6).

Η παρουσιάστρια και ηθοποιός έκανε τον απολογισμό των εννέα χρόνων του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, ευχαρίστησε το τηλεοπτικό κοινό για τη στήριξή του και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστροφής της.

Και πρόσθεσε: «Τώρα για το μέλλον… Θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει…😉. Εκ μέρους όλης της ομάδας του Rouk Zouk, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε».

Πηγή: zappit.gr

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή