Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
Διεκόπη για αύριο, Πέμπτη, στις 2:00 το μεσημέρι η δίκη στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες, μετά από μια διαδικασία γεμάτη ένταση, συγκίνηση και έντονο παρασκήνιο.
Η πλευρά του 16χρονου καθ΄ομολογίαν δράστη ζήτησε το πρωί την αναβολή της υπόθεσης, προβάλλοντας ως κώλυμα την απουσία του δικηγόρου του στην Αθήνα. Η πρόεδρος του δικαστηρίου, ωστόσο, επέδειξε αποφασιστική στάση και απέρριψε αρχικά το αίτημα, ζητώντας άμεσα έγγραφες αποδείξεις. Μάλιστα, ξεκαθάρισε πως αν δεν προσκομίζονταν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, θα διόριζε αυτεπάγγελτα συνήγορο από τις Σέρρες ώστε η δίκη να ξεκινήσει πάραυτα. Τα έγγραφα κατατέθηκαν τελικά στις 12 το μεσημέρι, οδηγώντας την έδρα στην ολιγόωρη διακοπή για την επομένη.
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης