Ετοιμος για συνομιλίες

Μήνυμα υπέρ της επανέναρξης ειρηνευτικών συνομιλιών με την Ουκρανία έστειλε ο Βλαντίμιρ Πούτιν, επαναφέροντας στο προσκήνιο τις συμφωνίες που είχαν συζητηθεί στις διαπραγματεύσεις της Κωνσταντινούπολης κατά τα πρώτα στάδια του πολέμου. Κατά τη διάρκεια συνάντησης με μέλη της ρωσικής κυβέρνησης, ο Ρώσος πρόεδρος υποστήριξε ότι η Μόσχα παραμένει ανοιχτή σε μια πολιτική λύση της σύγκρουσης και επανέλαβε ότι η βάση για οποιαδήποτε διαπραγμάτευση θα πρέπει να είναι όσα είχαν συμφωνηθεί στις συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στην Τουρκία.

«Η Μόσχα, όπως έχει ειπωθεί επανειλημμένα, είναι έτοιμη για ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις με την Ουκρανία, έτοιμη με βάση τις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν στην Κωνσταντινούπολη», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο Πούτιν υποστήριξε ότι τα σημεία που είχαν τεθεί τότε στο τραπέζι είχαν γίνει αποδεκτά από την ουκρανική πλευρά.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή