«Εκρηξη» από την ΕΛ.Α.Σ.
Σκληρή επίθεση κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε η ΕΛ.Α.Σ. με αφορμή την καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η Δικαιοσύνη απεφάνθη ότι το σκάνδαλο με τα e-mail δεν ήταν ένα μεμονωμένο λάθος αλλά απόπειρα εργαλειοποίησης του κράτους για ψηφοθηρικούς σκοπούς.
Προηγούμενο άρθρο
Τι έπαθαν με τον δήμαρχο;
Επόμενο άρθρο
Στον δρόμο του… Άδωνι »
Σχετικά Άρθρα
Κρίσιμη ψηφοφορία
23/06/2026 - 20:29
Διεκδικεί την πρωθυπουργία
23/06/2026 - 20:29
Μίνι ιδρυτικό συνέδριο το Σάββατο
23/06/2026 - 20:28
Ολοι στην Πελοπόννησο
23/06/2026 - 20:27
Δείτε επίσης